9.06.2011

Wyjechali

Nie mogę zrozumieć jak to jest, że marzysz o czymś miesiącami, a jak już to dostajesz, okazuje się że albo tego nie potrzebowałaś, albo miałaś inne wyobrażenie o szczęściu jakie dzięki temu miałaś osiągnąć?
Tak było i tym razem...

Stało się!
Dzieci w liczbie dwa i mąż w liczbie jeden, wyjechali na weekend do dziadków!
Nie pisałam, nie mówiłam, nie chwaliłam się, nawet nie chciałam myśleć, żeby nie zapeszać. Przecież z nimi, no z dziećmi nigdy nic nie wiadomo. Sytuacja może zmienić się w ciągu godziny. Pozorny spokój i nicniedziejstwo może trwać nawet kilka dni. Zaplanujesz coś przyjemnego, to zaraz się gówniarz jeden z drugim rozchoruje.

Marzyłam o takim momencie od roku chyba, ale tak mocno nie wierzyłam w powodzenie przedsięwzięcia, że cholera nic nie zaplanowałam fajnego na ten weekend.

Myśl kobieto, myśl!
Czy mam jeszcze numery do znajomych? Dobra, a czy ktokolwiek jeszcze mnie pamięta - chyba prawdy znać nie chcę, może zaboleć. To może do kina pójdę, ale nie mam pojęcia co grają w tym r o k u!! Paznokcie umaluję, wykąpię się w wannie i będzie to trwać dłużej niż przepisowe trzy minuty. Maseczka z alg... ha ha ha po terminie jedyne osiem miesięcy.
Jeny jaki bałagan, nie mogę się skupić... Trochę poprzestawiam, z grubsza ogarnę ten burdel i gdzieś ruszę moją szanowną dupcię.

Bilans weekendu:
  • sześć pralek,
  • trzy zmywarki,
  • uporządkowana szafa z ubraniami dla dorosłych,
  • odkurzone mieszkanie,
  • wypucowana podłoga,
  • umyta lodówka,
  • posegregowane zabawki,
  • wyczyszczony balkon,
  • zmieniona pościel,
  • zasadzona bazylia i lubczyk :-),
  • w międzyczasie dwa razy po siedem godzin kursu na...,
  • dwie kąpiele po trzynaście minut (dłużej to by była strata czasu),
  • umalowane paznokcie,
  • i jedna bardzo miła i długa rozmowa z najlepszym przyjacielem płci żeńskiej
Jestem szczęśliwa, mogą wracać!

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Czyli bilans na plus!!

domnie pisze...

zdecydowanie!

Mama Julisiaczka pisze...

No super, fajnie że miałaś możliwość się zresetować:)